Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem vegytiszta viszonyok

Nem vegytiszta viszonyok

Végtelen szerelem...

2017. augusztus 31. - Natalie RivenRoux

 

szerelem7.jpg

– Szeretsz?

– Szeretlek.

– Kívánsz?

– Kívánlak.

– Egyedül csak engem?

– Csak téged! Istennőm vagy! – válaszolta lihegve a férfi, majd mindkét kezével erőteljesen belemarkolt a nyakába csimpaszkodó, fiatal nő feszes hátsójába. Mohón harapta, ahol érte: nyakát, állát, száját… – Már most hiányzol. Annyira szeretnélek magammal vinni erre az üzleti útra, de a cégvezetés… tudod…

– Semmi baj, drágám, várni fogok rád. Nehéz lesz egymás nélkül, de meglátod, hamar elrepül ez a két hét. Érzem, neked is fáj. Menj, ne nehezítsd… Ígérd meg, hogy minden nap felhívsz!

– Ígérem. Minden nap. Minden nap, kétszer…

 

Másnap:

 

– Szeretsz?

– Szeretlek.

– Kívánsz?

– Kívánlak.

– Csak engem?

– Egyedül csak téged! Istennőm vagy! Annyira vártam már, hogy végre kettesben elinduljunk erre az útra. Csak te meg én. A gyerekek miatt pedig ne aggódj, jó helyen vannak anyámnál. Hisz tudod, mennyire imádja őket… észre sem veszik, és már el is repült ez a két hét… S ezalatt mi sokszor-sokszor szeretkezünk, ahogy ígértem. Minden nap. Minden nap, kétszer…

Natalie Riven-Roux & Daniel P. Campbell

https://www.facebook.com/rivenroux.and.campbell/

Fotó: Pixabay

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvegytisztaviszonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8812759082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása